بوستر گاز| بوستر اکسیژن| بوستر هلیوم| بوستر گاز آرگون| بوستر گاز فشار قوی

 

قیمت بوستر گاز

پارت پترو کالا مرکز ارائه و فروش انواع بوسترهای گاز فشار قوی و آمپلی فایر از برندهای هسکل آمریکا و شاین ایست تایوان می باشد.
بوسترهای گاز جهت تقویت و افزایش فشار گازها جهت شارژ و تست انواع سیلندرها و کپسولهای گازی و آتشنشانی مورد استفاده قرار میگیرند.
بوسترهای گاز پنوماتیک به دلیل درایو پنوماتیک ضد انفجار بوده و میتوانند در محیطهای گازی و خطرناک مورد استفاده قرار گیرند.
از بوسترهای گاز اکسیژن جهت شارژ سیلندرهای تنفسی غواصی و بیمارستانی تا فشار 300 بار استفاده میشود.
از بوسترهای گاز هلیوم و آرگون نیز جهت شارژ انواع سیلندرهای گازی آزمایشگاهی و صنعتی استفاده می شود.
از بوسترهای گاز متان و اتان جهت شارژ کپسول ها و سیلندرهای نمونه گیری استفاده میشود.
بوسترهای گاز هیدروژن نیز توسط پارت پترو کالا ارائه می گردد.
انواع بوسترهای فوی به صورت پکیج بوسترهای پرتابل و ثابت نیز ارائه می گردد.
جهت اطلاع از انواع بوسترها و فشار آنها و قیمت بوستر با مجموعه پارت پترو کالا تماس حاصل فرمایید.
هر آنچه که باید درباره بوستر گاز و قیمت بوستر گاز بدانید
در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت بوستر گاز با هم صحبت کنیم اما قبل از آن بهتر است در مورد بوستر گاز و هر آنچه که به بوستر گاز مربوط می شود، بیشتر بدانیم. به طور کلی گازها یا هوا به دلیل قابل کمپرس بودن می تواند تقویت شوند. تقویت گازها و هوا توسط دستگاههای مخصوصی انجام می شود. برای تقویت فشار معمولا از دو دستگاه استفاده می شود.
. بوستر کمپرسور پیستونی
. بوستر گاز
اگر قصد خرید دستگاه بوستر گاز را دارید و برای شما قیمت دستگاه بوستر گاز، اهمیت زیادی دارد، می‌توانید به مجموعه صنعتی پارت پتروکالا مراجعه و با دیدن وب سایت این مجموعه، انواع محصولات از جمله بوستر گاز را مشاهده بفرمایید. برای خرید با اطمینان ما شما را به دیدن محصولات این وب سایت دعوت می کنیم.

بوستر فشار هسکل

انواع بوستر گاز در پارت پتروکالا و قیمت بوستر گاز

شما در مجموعه پارت پتروکالا می توانید انواع بوسترها را خریداری نمایید. از جمله: بوستر گاز، بوستر اکسیژن، بوستر هلیوم، بوستر آرگون، بوستر گاز فشار قوی
همانطور که قبلا هم عنوان کردیم، بوستر گاز جهت تقویت فشار گاز برای شارژ و تست انواع کپسول های گاز مانند کپسول های آتشنشانی و گازی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش دستگاه بوستر در مجموعه پارت پتروکالا و خرید آن می تواند شما را در شارژ کپسول غواصی، شارژ کپسول اکسیژن، شارژ گاز آزمایشگاهی به بهترین وجه ممکن کمک نماید. معمولا برای شارژ کپسول های بیمارستانی و غواصی از بوستر اکسیژن استفاده می شود که گاز تنفسی است. برای شارژ کپسول های آزمایشگاهی و صنعتی از بوستر گاز هلیوم و آرگون استفاده می شود. لازم به ذکر است که بوستر گاز هیدروژن و گاز میکس هم توسط این مجموعه صنعتی تولید و روانه بازار شده است.

تست انواع سیلندرها و کپسول ها با بوستر گاز
شما می توانید تست گاز، تست شیرهای سرچاهی، تست فشار قوی گاز، تست نشتی شیر، را با کمک همین دستگاه بوستر گاز انجام دهید. یعنی علاوه بر اینکه از دستگاههای بوستر برای شارژ و تقویت انواع کپسول ها استفاده می شود، بلکه برای تست آنها نیز از این بوسترها می توان استفاده کرد.
برندهای بوستر گازی که در مجموعه پارت پتروکالا می توانید تهیه کنید عبارتند از: هسکل آمریکا و شاین ایست تایوان. هسکل آمریکا علاوه بر ساخت انواع بوسترهای گاز و آمپلی فایر هوا، انواع پمپ و شیرهای فشار قوی را هم تولید می کند. این شرکت به عنوان اولین و مهمترین و بزرگترین تولیدکننده این ابزار در دنیا شناخته می شود. کیفیتی که محصولات این برند دارد، برای همه مشتریان در سراسر دنیا کاملا آشناست.
قیمت بوستر گاز هسکل امریکا و یا شاین ایست در مجموعه پارت پتروکالا متنوع بوده و برای آگاهی از آخرین نوسانات قیمتی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
با دستگاههای تولیدی توسط کمپانی هسکل امریکا بدون نیاز به برق و فشار هیدرولیک می توانید کار خود را انجام داده و افزایش فشار داشته باشید.
کمپانی شاین ایست تایوان هم تولیدکننده انواع بوستر گاز و آمپلی فایر در انواع فشارها می باشد. محصولات این کمپانی 12 ماه گارانتی دارد و تا 15 سال هم می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.