انواع گریس پمپ

  • گریس پمپ دستی
  • گریس پمپ بادی
  • گریس پمپ هیدرولیکی
  • گریس پمپ سطلی
  • سوپرگان
  • پمپ گریس
  • پمپ تزریق گریس
  • پمپ واسکازین

 

پارت پترو کالا  نماینده رسمی کمپانی CLIMAX آمریکا تولید کننده انواع گریس پمپ دستی، گریس پمپ سطلی، گریس پمپ بادی، انواع گریس روانکاری و آببندی می باشد.

شیرهای صنعتی در صنایع بزرگ کشور به خصوص در صنعت نفت و گاز و پتروشمی، جهت نگهداری و آببندی نیاز به تزریق دوره ایی و منظم گریس های روانکاری و آببندی دارند. این کار باید با گریس پمپ های دستی و یا بادی فشار قوی انجام گیرد. فشار بالای تزریق در گریس پمپ های فشار قوی کلایمکس باعث رفع CHOCK در شیرها می گردد.
شرکت کلایمکس آمریکا، به صورت تخصصی نسبت به مهندسی و تولید موارد مصرفی و ابزار تزریق آنها اقدام نموده است و هم اکنون یکی از بزرگترین و پر فروشترین شرکتهای آمریکایی در دنیا در این زمینه می باشد.
معرفی گریس پمپ دستی مدل ۱۰۵۱۶-S
این گریس پمپ بسیار سبک و دارای عملکرد دستی می باشد. مخزن این گریس پمپ به راحتی شارژ شده و قادر به تزریق انواع گریس روانکاری و آببندی تا فشار ۱۰,۰۰۰ psi  و ۱۵,۰۰۰ psi می باشد.
این گریس پمپ به سوپر گان نیز شهرت دارد. عملکرد این گریس پمپ هیدرولیکی نبوده و این امر سبب شده که استهلاک آن به شدت پایین و عمر بسیار طولانی داشته باشد. گریس پمپ های دستی هیدرولیکی دارای محفظه روغن، دیافراگم روغن، پمپ هیدرولیک و … هستند که با توجه به وجود تعداد بالای این قطعات، خرابی آنها نیز بیشتر و تعمیرات آن نیز سخت و دشوار است. اما گریس پمپ دستی سوپر گان کلایمکس مدل ۱۰۵۱۶ اس، دارای قابلیت بالا، عمر بالا و هزینه های تعمیرات و نگهداری بسیار پایین می باشد.
پکیج این گریس پمپ شامل : گریس پمپ، فشار سنج ۱۵۰۰۰ psi، شیلنگ و هرزگرد و کوپلر تزرق گریس می باشد.
 معرفی گریس پمپ بادی مدل ۱۰-۱۲۰-OS
این گریس پمپ دارای ایر موتور بسیار قوی با نسبت ۱۲۰ : ۱ بوده و قادر به تزریق انواع گریس روانکاری و آببندی تا فشار ۱۵۰۰۰ psi می باشد.
محفظه این گریس پمپ مخصوص گریس هایی با قوطی های ۵ کوارتی ( ۱۰ lb.  / 5 qt. Can )  بوده و به دلیل دارا بودن ۲ عدد چرخ، امکان حرکت بسیار راحت در حین جابجایی را دارد.نکاتی در خصوص نگهداری گریس پمپ های دستی و بادی
الف : گریس پمپ دستی

  • در حین جابجایی گریس پمپ های دستی، سعی نمایید گریس پمپ را از بدنه در دست بگیرید و از به دست گرفتن دسته آن جدا خودداری نمایید. این امر سبب فشار آمده به پمپ و کج شده شفت پمپ خواهد شد.
  • سعی نمایید در حین شارژ گریس، از گریس بسیار تمیز استفاده نمایید. زیرا آلودگی در گریس علاوه بر آسیب رساندن به تجهیز مورد گریس کاری شده که موجب خرابی پمپ و چک والو گریس پمپ نیز می گردد.

ب : گریس پمپ بادی

  • در مسیر هوای فشره درایو، سیستم مراقبت جهت تصفیه هوا، رطوبت گیری و روغن زنی به هوا استفاده ، نصب گردد. این امر سبب افزایش عمر ایر موتور خواهد شد.
  • سعی نمایید در حین شارژ گریس، از گریس بسیار تمیز استفاده نمایید. زیرا آلودگی در گریس علاوه بر آسیب رساندن به تجهیز مورد گریس کاری شده که موجب خرابی پمپ و چک والو گریس پمپ نیز می گردد.

دانلود کاتالوگ کلایمکس
دانلود کاتالوگ
 
کلمات کلیدی :
گریسکاری  گریس پمپ   گریس روانکاری  گریس آببندی   گریس پمپ فشار قوی
گریس پمپ دستی   گریس پمپ سوپر گان   گریس پمپ بادی    گریس پمپ گازی     گریس پمپ سطلی   گریس پمپ فشار بالا   گریس کاری شیر   گریس ولو   گریسکاری شیرآلات   رفع نشتی   تزریق گریس هندگان  هایپرگا