ابزار هیدرولیک انرپک

کاربرد پمپ دستی هیدرولیک اینرپک پمپ اصلی ترین قطعه سیستم هیدرولیک میباشد که بدون آن فعالیت سیستم مختل میشود . پمپ قطعه ای است که توان مکانیکی را به فشار هیدرولیکی تبدیل میکند و این فشار نیروی لازم را در سیلندر ایجاد مینماید . بر خلاف تصور عموم پمپ هیدرولیک به خودی خود فشار تولید نمیکند بلکه سیال را با قدرت به جریان میاندازد تا بر فشار ناشی از بار در خروجی پمپ غلبه کند . توان مکانیکی لازم برای این کار را میتوان بصورت دستی ، توسط موتور الکتریکی یا از فشار هوا تامین نمود . روش دستی و استفاده از پمپ هیدرولیک دستی متداول ترین شیوه جهت انجام اینکار میباشد . پمپ هیدرولیک دستی سیستم کارکرد این پمپ بصورت هیدرولیک دستی میباشد و با استفاده از یک دسته اهرمی برای پیستون داخلی ایجاد میکند . هر پمپ متشکل از یک سیلندر ، یک پیستون دارای شیر اطمینان ، میله پیستون ، دسته و یک شیر اطمینان در ورودی آن میباشد . پیستون سیال را از طریق یک مجرا ( شیلنگ ) به درگاه سیلندر وارد میکند این نوع پمپ در اندازه های مختلف موجود بوده و تقریبا در تمامی سیلندرها جهت بلند کردن ، خم کردن ، فشردن ،  کشیدن و نگه داشتن کار قابل استفاده است . ENERPACپیشتاز عرصه جهانی در ساخت ابزار و تجهیزات صنعتی فشار بالا از جمله سیلندرهای هیدرولیک ، پمپ ها ، شیرآلات و سیستم های بالابر سنگین بوده و انواع پمپ هیدرولیک فشار بالا را تولید میکند . این پمپ ها بسیار بادوام ، ایمن و قابل اطمینان هستند و در تمام کارهایی که نیاز به اعمال نیرو میباشد براحتی و با اطمینان خاطر میتوان از آنها استفاده نمود . انواع پمپ هیدرولیک دستی و پایی فشار بالا با کاربرد آسان و امکان جابجایی راحت موجود میباشد . انواع پمپ دستی پمپ دستی یک طرفه که اغلب در جک های هیدرولیکی استفاده میشود و پمپ دستی دوطرفه که با جاری ساختن سیال در هر حرکت دبی بیشتری تامین نموده و بیشتر در سیستم های هیدرولیک هواپیما بعنوان منبع قدرت هیدرولیک در مواقع اضطراری استفاده میشوند . یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین پمپ های دستی هیدرولیک شرکت انرپک ، پمپ دستی بسیار سبک و کم حجمی میباشد که در دو نوع تک سرعته و دو سرعته موجود است . این پمپ با کاهش میزان پمپ زنی کار را برای کاربر آسان مینماید . از دیگر ویژگی های این محصول استفاده از بهترین متریال ( نایلون پوشیده با گلاس و آلومینیوم با روکش نایلون ) در ساخت آن است تا حداکثر مقاومت در برابر خوردگی را داشته باشد . مزایای پمپ دستی ENERPAC این پمپ ها دارای مشخصه ایمنی بوده و ضمن داشتن عملکرد عالی ایمنی کارگر را نیز تامین مینمایند . پشتیبانی : شبکه گسترده ای از توزیع کنندگان در مراکز سرویس دهی جهت تعمیر و نگهداری پمپ های دستی انرپک در سراسر جهان وجود دارد برنامه نگهداری (EMP) : مراکز خدمات مجاز انرپک به بررسی ابزارها از لحظ نشتی ، سطح و کیفیت روغن ، تنظیم حداکثر فشار میپردازد تا از خطرهای احتمالی حین کار کاسته و اطمینان حاصل کند که ابزار فاقد نقص و هر گونه کاستی میباشد . تمام این مزایا ( محصولات و پشتیبانی ) : با هدف کاهش خطرات عملیاتی ، افزایش ایمنی و جلوگیری از اتلاف مشتری میباشد  اما فراتر از همه کوشیده ایم با ارائه ابزار ایمن و سالم آرامش خاطری برای کاربران ایجاد نماییم .

ابزار هیدرولیک انرپک و جک انرپک:



ابزاری موثر در صنعت

تکنولوژی‌های هیدرولیکی در دهه‌های اخیر تحولات قابل‌توجهی داشته و به یکی از برجسته‌ترین تکنولوژی‌ها در صنعت تبدیل شده‌اند. ابزار هیدرولیک انرپک و جک انرپک دو نمونه از این تکنولوژی‌ها هستند که کاربردهای فراوانی در عرصه‌های مختلف دارند.


ابزار هیدرولیک انرپک: ابزاری قدرتمند



ابزار هیدرولیک انرپک با کارایی و کاربردی بالا، یکی از محصولات برجسته در زمینه‌های فنی و صنعتی است. این ابزار قادر است نیروهای بالایی را ایجاد کند و برای مواردی نظیر برش، فشردن و خم کردن مواد استفاده می‌شود.


جک انرپک:

یک وسیله‌ی برتر در صنعت


جک‌های انرپک با قابلیت‌های برجسته‌ای که دارند، در بسیاری از صنایع و کارگاه‌ها استفاده می‌شوند. از مزیت‌های استفاده از جک انرپک، توانایی برداشتن بارهای سنگین به راحتی و با دقت بالا است.

کاربرد پمپ دستی هیدرولیک اینرپک



همانطور که قبلاً اشاره شد، پمپ اصلی‌ترین قسمت یک سیستم هیدرولیکی است. پمپ‌های دستی هیدرولیک انرپک با کارکرد خود یک راه حل ایده‌آل برای کاربردهایی هستند که نیاز به انرژی قابل حمل و قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف دارند. این پمپ‌ها به‌خوبی می‌توانند در شرایطی که دسترسی به انرژی الکتریکی یا هوای فشرده محدود است، مورد استفاده قرار گیرند.


پارت پتروکالا:

پیشرو در تامین ابزار هیدرولیک انرپک


اگر به دنبال تهیه ابزار هیدرولیک انرپک یا جک انرپک با کیفیت و دوام بالا هستید، پارت پتروکالا انتخابی ایده‌آل برای شما است. با تجربه و تخصص خود، این شرکت توانمندی ارائه ابزارهای با کارایی بالا و با ضمانتی مطمئن را دارد.


نتیجه‌گیری



ابزار هیدرولیک انرپک و جک انرپک دو ابزار بسیار قدرتمند در صنعت هستند که با کمک پمپ‌های دستی اینرپک به کارایی بیشتری دست یافته‌اند. انتخاب پارت پتروکالا به عنوان تامین‌کننده این ابزارها، گامی موثر برای دستیابی به بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش است.